Technická podpora

Kvalitní IT řešení pro váš byznys.

Máme spokojené klienty z různých oborů:
01. internetový marketing ve zdravotnictví
02. konzultace u mezinárodních projektů
03. programování pro reklamní agentury
04. webové stránky sportovního klubu
Redakční systém
- pro webové stránky
- pro správu obsahu
pro výkonné aplikace
- bezpečnost
- spolehlivost

Technická podpora

Při problémech s jakoukoliv službou nás můžete kontaktovat:
E-mail: support@intercore.cz
Telefon: +420 608 861 431

Nastavení emailové pošty

  • přístup k vaší poště je možný pomocí klientských programů nebo zabezpečeného webového rozhraní https://mail.intercore.cz/
  • u nastavení programů pošty (Outlook Express, Mozilla Thunderbird) uvádějte server příchozí a odchozí pošty mail.intercore.cz, možnost použití zašifrovaného přenosu TLS
  • pro přihlášení přes libovolného klienta je za uživatelské jméno považována celá e-mailová adresa
  • správa emailových schránek (vytváření, změny) pomocí zabezpečeného administračního rozhraní https://mail.intercore.cz/

Nastavení DNS záznamů domén na naše servery

  • MX: 0 mail.intercore.cz
  • A: web.intercore.cz nebo hosting.intercore.cz dle služby

Technické zázemí

Veškeré služby provozujeme na vlastních serverech značky DELL, která je jedničkou v kvalitě serverových řešení. Servery máme umístěny v moderním datacentru společnosti Casablanca INT s připojením do sítě Internet se záložním zdrojem energie. Zabezpečení přístupů k serverům je na úrovní certifikátů. Data zálohujeme 7 dní zpětně na dvě oddělená místa.

Tím jsou veškerá data v bezpečí, a nejsou k dispozici třetím stranám.

Dostupnost

  • připojení serverů do sítě Internet rychlostí 2x1 Gbps transit, 3x1 Gbps NIX.CZ a se záložním zdrojem energie
  • garantujeme dostupnost 99.6 %, reálná dlouhodobá dostupnost se pohybuje nad 99.8 %
  • servery mají redundantní zdroje napájení a redundantní síťové připojení

Bezpečnost

  • přenos citlivých údajů probíhá zašifrovaně včetně správy serverů
  • možnost provozu webových stránek a aplikací pomocí zabezpečené komunikace https (SSL certifikát)

Zálohování

  • veškerá data (webové stránky, databáze, emaily) jsou zálohována každý den, 7 dní zpětně, a to na dvě rozdílná místa